Welcome, Guest. Please login or register.
May 28, 2006, 08:27:43 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Henke Larssons Barcelona vann spanska ligan! Redan i halvlek var det klart att Barca hade vunnit La Liga - IGEN!  Grattis till Henke och dom andra grabbarna.  Nu ska vi bara slå Arsenal den 17:e maj i Paris.Wink
214 Posts in 51 Topics by 312 Members
Latest Member: fcbarca
* Home Help Login Register
+  My Community
|-+  Spelare
| |-+  Valdes
| | |-+  Världens bästa målvakt?
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Världens bästa målvakt?  (Read 101 times)
admin
Administrator
Jr. Member

Världens bästa målvakt?
« on: March 30, 2006, 11:33:48 AM »

Världens bästa målvakt? Ja, kanske i alla fall en av de bättre. Jag tycker han är suverän för det mesta, men när han tabbar sig då är det rejält.  Roll Eyes
Hannes
Newbie
*

Re: Världens bästa målvakt?
« Reply #1 on: March 30, 2006, 03:17:51 PM »

Jag tycker han är en av dem bästa målvakterna Barcelona har haft!!!
You
Newbie
*

« Reply #2 on: April 02, 2006, 05:17:24 PM »

Alltså Valdes är absolut en av världens bästa målvakter men han kan göra enkla men avgörande misstag ibland. Men han kommer nog att fin slipa dom misstagen med tiden.

remember no Ronaldinho no barca.
lloliii
Newbie
*

« Reply #3 on: April 20, 2006, 04:14:32 PM »

Valdes är en mycket duktig målvakt. men han gör för många misstag för att ens kunna nämnas i samma andetag som de absolut bästa, men när han e som bäst har han få övermän, men som sagt för många missar.
jag tycker inte han håller den klass en målvakt i ett lag som barca ska hålla. fast slipar han bort sina misstag kan han bli världens bäste målvakt han e ju fortfarande ung.
Beautiful_Barca
Newbie
*

« Reply #4 on: April 28, 2006, 12:06:39 AM »

Barcelona har ju haft enorma problem med målvakter de senaste åren. Kom ihåg Rustü bara. Han är förresten inte ens såld än. Har för mig att han bara är utlånad.

Iallafall tycker jag att Valdés är riktig världsklass, fast den här säsongen har han gjort en hel del avgörande tabbar (3st.?). Även om jag har varit så förbannad att jag svurit hans namn så tycker jag att han ska få fortsätta. Han är väldigt ung och kommer förhoppningsvis bara att bli bättre. Fast som det är nu så lyser osäkerheten rakt igenom varje gång han får bollen på fötterna. Tänk att det kan bli så efter att han var så duktig med just fötterna.

En målvakt som jag tycker man kan värva för framtiden är Moskvas Arkinfeeyev. Helt fantastisk och bara 18-19 år. 19 tror jag. Påminner om Buffon i spelstilen.
admin
Administrator
Jr. Member

« Reply #5 on: April 28, 2006, 02:18:12 AM »

Härligt att se dig här igen! 
Hannes
Newbie
*

« Reply #6 on: April 28, 2006, 03:46:25 PM »

Om Valdes kommer göra en bra match i finalen i Campions League så kommer dem vinna!!!
lloliii
Newbie
*

« Reply #7 on: April 28, 2006, 08:51:38 PM »

asså begriper inte hur man kan lita på valdes. Valdes är skitbra men behöver en andra målvakt som kan konkurrera så han skärper sig och alltid e max koncentrerad. tror vår egen Issaksson hade höjt Valdes bra. då hade Vldes blivit bäst i världen
Beautiful_Barca
Newbie
*

« Reply #8 on: May 02, 2006, 04:04:23 PM »

Ja man har ju fullt upp nu me allt. Du vet själv.

Snart är man ledig om en vecka eller två   Cheesy->-<
Beautiful_Barca
Newbie
*

« Reply #9 on: May 02, 2006, 04:10:23 PM »

asså begriper inte hur man kan lita på valdes. Valdes är skitbra men behöver en andra målvakt som kan konkurrera så han skärper sig och alltid e max koncentrerad. tror vår egen Issaksson hade höjt Valdes bra. då hade Vldes blivit bäst i världen

Valdés är klasser bättre än Issakson. Han gör fenomenala räddningar nästan varje match. Han har tabbats sig och blivit osäker på senare tid, speciellt med benen. Men han är ung. Han växer ifrån det. Alla målvakter får sådana tider. Även Dida som förra säsongen var världens bästa målvakt har blivit osäker den här. Jag tycker att Jorquera gott och väl kan konkurrera, men Rijkaard vill inte spela med honom för att försämra Valdés självförtroende.
admin
Administrator
Jr. Member

« Reply #10 on: May 03, 2006, 03:19:14 PM »

Ja man har ju fullt upp nu me allt. Du vet själv.

Snart är man ledig om en vecka eller två   Cheesy->-<
*sssssssssss*  Sommarlov, eller är du klar? Inga bullar i ungnen ännu, eller?  Vi får se en match ihop snart. Du har väl snart förtjänat en middag med pilsner igen, eller?  Grin
admin
Administrator
Jr. Member

« Reply #11 on: May 03, 2006, 10:38:27 PM »

*sssssssssss*  Sommarlov, eller är du klar? Inga bullar i ungnen ännu, eller?  Vi får se en match ihop snart. Du har väl snart förtjänat en middag med pilsner igen, eller?  Grin

jag tycker inte det där hör till diskussionen lr vad säger ni andra??
Det gör det visserligen inte...men här inne råder mina lagar..*hehe*...
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: